Requisits d'Accés i admissió

Requisits d’accés

Podeu trobar els requisits d’accés al programa de doctorat en aquesta pàgina web de l’Escola de Doctorat.

Admissió

Per sol·licitar l’admissió cal seguir les instruccions que trobareu aquí.

El programa ofereix un nombre limitat de places cada any (veure informació acadèmica aquí

Per a ser admès o admesa al programa és necessari que, en el moment de fer la sol·licitud, compteu amb la conformitat d'un professor o professora del programa, que actuarà com a director/a de tesi. A més, la Comissió Acadèmica del programa (CAPD) estudiarà i avaluarà cadascuna de les sol·licituds d'admissió.

Un cop resolta la sol.licitud es notificarà el resultat a la persona interessada. El Coordinador o coordinadora del programa de doctorat emetrà la carta d'admissió, si és necessari per l'estudiant.

IMPORTANT: L'admissió al programa de doctorat no pressuposa cap tipus de beca, ajut o suport económic. Si l'estudiant/a necessita algun tipus de beca, cal que el miri d'aconseguir pel seu compte.